Veelgestelde vragen

Heeft u vragen? Hieronder proberen we er zoveel mogelijk voor u te beantwoorden. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

  • Hoe kan ik de appartementen bekijken ?

    U kunt een algemene indruk opdoen met de 360-gradenbeelden op de pagina De appartementen.
    (Let op ! Dit is een appartement van 31 m2 & 48 m2, de indeling en grootte van de beschikbare appartementen kunnen afwijken)

    Bezichtigen van de woonruimten is op afspraak mogelijk door contact op te nemen via: verhuur@woldringverhuur.nl.

  • Wat zijn de afspraken inzake borg?

    • Borg 2 maanden huur (incl. servicekosten van €85,00)
    • Een borgsteller is verplicht voor een huurder onder de 30 jaar
  • Wat is het vervolg na aanvraag?

    Indien uw aanvraag door ons wordt gehonoreerd, sturen wij u een link met het verzoek om (nogmaals) uw gegevens uitgebreid in te vullen en naar ons toe te sturen. Wij verzoeken u om dit “Bewonersformulier” zo uitgebreid mogelijk in te vullen zodat wij, in geval van calamiteiten, snel kunnen schakelen. Tevens verzoeken wij u om €150,00 als reserveringskosten aan te betalen. U krijgt hier een week de tijd voor.

    Na ontvangst van uw gegevens én de €150,00 gaan wij het appartement voor u reserveren, we gaan een huurdossier voor u aanmaken in onze administratie waarin we onder meer: een Huurcontract met Alg. huurvoorwaarden en een Toelichting hierop en tevens onze Huisregels gaan beschrijven. Vervolgens gaan wij u dit met een begeleidend schrijven per mail naar u toe sturen.
    Uiteindelijk zullen wij u uitnodigen om het huurcontract bij ons te komen bespreken en te tekenen bij ons op kantoor. Vragen kunt u tussendoor per mail aan ons stellen maar ook tijdens de contract ondertekening.

    Na het tekenen van het huurcontract dient u per pin de volgende bedragen te betalen:

    • Eenmalige verhuurders-kosten à €150,00
    • De borg van uw appartement 2 x een totale maandhuur (inclusief het voorschot levering en diensten)

    De reserveringskosten van €150,00 worden dan direct in mindering gebracht op uw totale borgsom.

    Indien wij wel alle bovengenoemde werkzaamheden voor u doen maar de huurtransactie gaat uiteindelijk niet door, dan krijgt u tóch de reserveringskosten van €150,00 terug wanneer u zich afmeldt zodat wij het appartement dan weer aan een ander kunnen verhuren.

  • Wat zijn de huurvoorwaarden?

    Deze voorwaarden hebben onder andere betrekking op de financiële verplichtingen :

    • Het probleemloos kunnen voldoen van huurprijs
    • Borg van 2 maand huur (incl. voorschot levering & diensten)
    • Borgsteller voor huurders onder 30 jaar

    Daarnaast stellen we ook nog een aantal voorwaarden op het sociale vlak:

    • Geen huisdieren,
    • Geen drugs of drugsgebruik,
    • Geen wapenbezit,
    • Geen overlast veroorzaken,
    • Verhuurdersverklaring waaruit blijkt dat u uw woning netjes heeft bewoond.
  • Hoe kan ik in aanmerking komen voor een bepaald type appartement?

    1. Ga naar “De appartementen
    2. Bij kies uw appartement kiest u een verdieping
    3. Kies een appartement
    4. Schrijf u in
    5. Maak afspraak voor een bezichtiging van de woning
  • Waar kan ik mijn fiets / auto / motor of scooter parkeren?

    Fietsparkeerplaatsen:
    Elke bewoner krijgt (onder uitdrukkelijke voorwaarden) gratis een eigen genummerde fietsenstalling aangewezen.
    Deze overdekte en afgesloten fietsenstalling is alléén te gebruiken voor de huurders van “de Woldring Locatie”.

    Auto parkeerplaatsen:
    Het is mogelijk om een parkeerplaats te huren voor een auto in de Woldring Locatie. De prijs hiervan is €75,= incl. 21% btw per maand. Tevens hebben wij nog vele parkeerplaatsen op 200 meter afstand van de Woldring Locatie voor €50,= incl. 21% btw per maand.

    Motor parkeerplaatsen:
    Het is mogelijk om een parkeerplaats te huren voor een motor in de Woldring Locatie. De prijs hiervan is €20,= incl. 21% btw per maand.

    Scooter parkeerplaatsen:
    Het is mogelijk om een parkeerplaats te huren voor een scooter in de Woldring Locatie. De prijs hiervan is €10,= incl. 21% btw per maand.

     

  • Hoe werkt mijn Climarad ventilatiesysteem?

    De gebruikshandleiding kunt u hieronder downloaden:
    ClimaRad Ventura V1D (NL) / ClimaRad Ventura V1D (ENG)
    ClimaRad Fan (NL)

  • Hoe werkt mijn rookmelder?

    De gebruikshandleiding voor uw rookmelder kunt u hieronder downloaden:
    Firex KF20 (NL) / Firex KF20 (ENG)

  • Hoe werkt mijn video-intercom?

    De gebruikshandleiding voor uw video-intercom kunt u hieronder downloaden:
    Urmet Miro (NL) / Urmet Miro (ENG)

  • Wat kan ik doen wanneer ik mijn tag ben verloren/mijzelf heb buitengesloten buiten openingstijden?

    Indien u buiten kantoortijden zichzelf heeft buitengesloten of wanneer u uw tag heeft verloren buiten kantoortijden dan is er een noodnummer beschikbaar: 050-3053969. Via dit nummer van beveiligingsbedrijf MB&D kan deze partij u toegang verschaffen tot uw woonruimte. Let wel op dat hiervoor kosten worden berekend á € 75,00 inclusief BTW. Dit bedrag dient u rechtstreeks aan MB&D te betalen.

  • Kan ik de oude nieuwsbrieven terugvinden?

  • Wanneer en hoe dient de huur te worden betaald?

    Voor aanvang van de huurovereenkomst tekent u een machtigingsbewijs tot incasso. De huur wordt maandelijks geïncasseerd van uw bankrekening op de laatste werkdag van de maand en geschiedt per vooruitbetaling. U dient er zorg voor te dragen dat uw saldo toereikend is op de incasso-dag. Bij een onjuiste of te late betaling kunnen extra administratiekosten in rekening worden gebracht. Raadpleeg uw huurcontract voor de exacte regels omtrent de huurbetaling.